3 si cred ca se(s-a) termina(t) TOTUL..

Mda..nu s-a intamplat...dorinta 3 nu s-a indeplinit...adica...am suportat dar nu face 2 face.. deci nu cred ca se pune..
Sau ba da, sincer, ar trebui sa se puna..ca am inghitit prea mult in sec, si la telefon.. lucru care sincer nu cred ca l-as fi facut pentru oricine..ceea ce imi da de gandit..si cu cat ma gandesc mai mult cu atat ma trec niste fiori cumpliti..sper ca dupa toata "povestea" asta sa nu se-ntoarca roata.. Sau nu prea curand..sa apuc sa "traiesc" si apoi sa "platesc" pentru niste pacate oarecum straine mie...
Stii ...in momentul acesta e ceva dincolo de puterile mele, desi sunt bagata pana peste cap in toata "mizeria" asta, nu reusesc sa inteleg... Parca ar fi un scenariu ieftin, sau poate unul bun, dar cu personaje interpretate in cel mai josnic mod..Nu stiu..chiar sunt lucruri pe care nu reusesc sa le deslusesc. Imi pare rau ca nu pot da mai multe detalii (e vorba si de etica)..

0 opinii:

Trimiteți un comentariu