Pentru Jony..

Draga Jony,

Cum esti colega mea de banca si una dintre cele mai bune prietene ale mele..iti dau dreptate..ar fi trebuit sa apari si tu in testamentul meu. Regret ca nu am facut asta, acum sper doar sa nu fie mult prea tarziu..
Deci ..dupa cum am stabilit de comun acord ca in creierul meu exista o morga pentru neuroni si in al tau un cimitir si un neuron imprumutat care viseaza sa devina preot (ca sa ii ingroape crestineste pe cei decedati) vreau sa stii ca tie iti las mostenire morga mea. Ai grija ca daca mor si eu, nu doar neuronii mei, morga o sa fie suprapopulata si avem nevoie de preotu ala cat mai repede cu putinta..:). Multumita de mostenire?? Ca altceva nu stiu daca as avea incredere sa las pe mana unei blonde, fie ea si "blonda de milioane"..
Apropo stiu ca partea cu acordul dintre noi doua era ceva ce nu trebuia spus..dar stai linistita..oricum stie toata lumea ca nu avem toata tigla pe casa..asta nu ar fi decat confirmarea ;)

5 opinii:

Anonim spunea...

pot sa imi ingrop si eu cativa neuroni creshtineshte? adk.... cativa mai multi... d fapt totzi ca ii omor eu p aia care trag sa moara:))... le crutz chinul...

geony spunea...

:)))...nu esti intreaga fataa:))).... Nici nu sti ce avere mi-ai lasat.... SUNT BOGATA!!!!SUNT BOGATA!!!:X:X:X(tre sa mai fac nijte parastase de 7 ani, sa-i dezgrop pe cei vechi k sa fac loc pt aia noi:X:X:X)

geony spunea...

aaa...si am uitat cva important.... sa-ti multumesc...am o pagina dedicata mie:X:X:X:X

Vilhelm man spunea...

Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel... sa radieze ca un soare... sa ofere caldura si iubire... si, nu in ultimul rand, sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita!

Vilhelm man spunea...

Primavara... anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!
Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos :*.

Trimiteți un comentariu