"Porunca"

Cum am primit "porunca" de la Vali sa scriu 10 lucruri pe kre imi place sa le fac..ma supun:
1. Sa ascult muzica
2. Sa desenez
3. Sa ma uit la TV
4. Sa dorm
5. Sa mananc(mai ales ciocolata..si stiu ca nu se vede dar pls credeti-ma!kiar nu mint)
6. Sa ma plimb cu jony cu masina
7. Sa machiez
8. Sa vorbesc la telefon
9. Sa scriu pe blog,desi cam rar fac asta,dar imi place
10. Sa ma joc cu BIJOU!

Si mai departe cui pasez...nu stiu vad eu cui..momentan n-am idei:)

4 opinii:

Valentin spunea...

thanks. raman dator cu o ciocolata (sa-mi zici de care) si cu clickuri pe lumea cafelei :))

XoXo spunea...

d-aia q alune maaaari kt casa
vezi k are milka una nou aparuta:P sau heidi :x si sst k deja poftesc..si ai vazut ce scriu knd poftesc la ciocolata..:P

Valentin spunea...

:)) da..poate mai fac o melodie sa ai ce asculta in timp ce scrii

XoXo spunea...

nu e rea ideea..abia mai aberez in/cu public :)

Trimiteți un comentariu